Ceyy Zeyneb35 ben esnafta Ayla Hanıma, Devlette de Mustafa Gürhan Beye gidiyorum. Açıkçası ikisinden de memnunum. Doğumda hangi hastaneye gideceğimiz bile karar veremedik bu yüzden 😊
pamukgebe Ceyy sağlıkla kucagınıza alın İnşallah 🤲🏻 Biz daha çok yeniyiz ayla hanımıda yeni yeni tanıyoruz doguma kendisi giriyor degilmi
Aysenur27 pamukgebe 12. Hafama denk gelecek şekilde getiye devlet hastanesinden tandevü aldım aynı gün işlemlerim yapıldı 7/15 arasındakimden çıkar demişlerdi e nabızdan kontrol ediyordum 3 günde çıkmıştı benimkisi hemen almıştım
Ceyy Neslihan2505 Amin inşallah. Hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize 🙏 son zamanlar geçmiyor şimdi vakit varken gezin tadını çıkarın gebeliğin 😊🙈
Ceyy pamukgebe evet canım kendisi giriyormuş. Tabi biz daha nerde doğum yapacağımıza karar veremedik. Ama Ayla hanım gerçekten ilgili bir hekim.
Ceyy pamukgebe ne demek rica ederim. Zamanla tanır kararınızı verirsiniz zaten. Sizin için de hayırlısı olsun 🙏