Zeyneb35 elektrik alabilmek önemli canım. İlk başta ısınamayınca sonra olmuyor zaten. Hayırlısı olsun. Benim arkadaşım devlette takipliydi. Doktoru tam doğum yapacağı zaman yoktu. Kimse ilgilenmedi ama Serdar bey çok yardımcı olmuş. Sezeryan ı da o yapmıştı. Memnun kalmışlardı bayağı...