Edssm sezeryan olursa Çarşamba günleri yapıyormuş ama normal Doğum da Muğla da oturduğu için sancın mesai saatleri dışında olursa gelmiyormuş canım biz o yüzden değiştirdik çünkü ilk hamileliğim ve gece gündüz gidip konuşayım be normal Doğum istediğim için malasef çok sevmemize rağmen bıraktım çünkü gece gündüz insan doktoruna ulaşabilmek istiyor