Ben 1 evladımı doğumdan sonra kayvettim 5 aylıkken mutasyona uğradı. Genetik test verdik çok şükür temiz geldi. Hamile oldumu vilmeden hastabeye gittim şiddetli baş ağrım vardı migrenim doktor gebelik varmı dedi test yapın dedi yaptım 15 dk bekledim bişey çıkmadı. İğbe vurdu. Eve geldim testi çöpe atıcaktım bi baktım 2. Cizgi silik hafif. Acaba bu iğne yüzübden bebeği oluşturmamış olabılırmı