Nurse2121 Bussuk kürtaj ol hiç ağrısı sızısı yok . İlaç tehlikeli doktorlar genelde önermiyor çok kanama oluyor
Bussuk Nurse2121 dün çok ağrım vardı parça parça tça kan gekiyordu düşük tapıyordum gittim hastaneye yayış verdiler düşük yapıyosun dediler acil hemn kürtaja aldılar. Uyuttular
Svl2109 Bussuk çok geçmiş olsun rabbim şifa versin en kısa zamanda yeniden anne olacaksın buna inan benim kadar umutsuz olan yoktur hiçbir sorun yok düşük yapıyordum eni sonu tüp bebek dedi kaç doktor genetik taramalı ama şükürler oldun 7 haftalık olduk
Gzd39 Bussuk bizim gelinede öyle dediler 2 doktor gitti 3. Var dedi birazdaha bekledi gerçekten varmış ya diğerlerine iannp aldrsaydi hatta bir tanesi kimyasal gebelik dedi bu doktorlar hepsi tıp okumuyormu acaba kopyaylami geciyorlar okulu anlamıyorum bir doktora bağlı kalmayın bence
Atlbs Bussuk bende hemen hemen aynı haftalarda düşük yaşadım kalp sesini duymamıştık doktorda bana ister ilaçla ister kürtajla dedi ben acı çekmek yerine kürtajı seçtim 5 dakikalık bir operasyon sonrasında biraz ağrın oluyor sadece 35 gün sonra ilk adetimi görüp üstüne hamile kaldım
Svl2109 Bussuk tüp bebek yapmadım ben cnm 3 düşügüm vardı ve bebek vücuttan kendini atıyordu artık vazgeçtim hamile kalmışım böbrek nakil ilacı ve Oksapar kullanıyorum birkaç ilaç daha şuan 11+3 olduk bile gerek kalmadı iyi bir doktor lazım sadece 🙏
Lalemmm12 Bussuk 6 haftalıktı bebek yoktu kimyasal yani kendiliğinden düştü doktora bile gitmedim iğne bile yaptırmadım lavaboya düştü 7 ay sonra hamile kaldım o ay içersinde hiç doktora görünmedim dua ettim hep ve bol yumurtlama döneminde ilişkiye girdim
Bussuk Lalemmm12 benim ilk cocgum doğumdan 5 ay sonra kaybettim. 1 seneyi geçti. Genetik test verdik herşey temiz geldi ama şimdide düşük oldu cocuk bıle oluşmamış. Anlamadım nıye böle oluyor
Lalemmm12 Bussuk canım akraba evliliği ise normal diyorlar bebekte çok sorun çıkıyormuş bak görücü usulü evlendim görümcemin bütün çocukları engelli hepsi amca çocuklarıyla evli biri yatalak biri konuşamıyor biri zihinsel yani akraba evliliği ise zor tüp bebek yapman lazım ama değilse de genetik sorun vardır onu özel doktorların görmesi lazım
Deletedmom89_ Bussuk bende yaşadım, 6. Haftada kalp atışını duydum, sonra 8. Haftada kalbi durmuştu, kürtaj oldum, vakumla ve anesteziyle aldılar. 3 ay korundum, yeniden hamile kaldım. Rabbim sizede en yakın zamanda nasip etsin🙏❣️
Deletedmom89_ Bussuk kürtajdan sonra kadın doğum iyi bir doktora görünün muayene olun, sonrasında genetik bölümünde kan pıhtılaşma testlerini yaptırın, benim herşey iyi çıkmıştı.3 ay boyunca i mom latte mor kutu takviye kullandım, korunmayı bıraktım Çok şükür Rabbime yeniden nasip etti🤲
Bussuk Lalemmm12 akraba evliliği değil. Genetik testleri kromozom olsun ekzom olsun hepsini yaptırdık temiz geldi. Gebelik düşünülebılır diye yazıda geldi