Elfthh Gamzenur123 İnsan tedirgin oluyor eşi olmayimca ama ne yazikki bu gece nobetleri çok bunaltiyor sabaha kadar zor vakit geçiyor hele gurbettysen kimsede olmuyor
MadameNoire Edus35 her gece böyleyim hiç düzenim yok 🤦♀️ zaten agrilar oluyor bel ve sırt.. çok şükür her halime tabii💕🤲🏻 29 + 3 üz
Esrakose mevomevo evet ben de 36+2. Serklajlıyım. 34.haftada ciğer iğnesi yapıldı her an gelebilir sancın var dediler(ben hiç hissetmedim)Yatarak geldim bu zamana😬 haftaya kontrolüm var benim de . Çok merak ediyorum bebeği
mevomevo Esrakose Allah yardımcınız olsun umarım bebişiniz iyidir ve güzel haberler alırsınız Allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin 🩷