Arelblog benim ilk gebeliğimde suyum evde gelmişti ama sızıntı şeklindeydi hiç durmadan yvas yavaş akıyordu hani su dolu balona iğneyle deli açarsınız de sızıntı şeklinde gelir ya o şekilde geliyordu sıcak sıcak sürekli bacaklarımın arasında hissediyordum bence suyunuz olsa anlarsınız benim de en çok korktuğum şey ya suyum gelirse anlamazsamdı ama doktorum merak etme her türlü suyunun geldiğini anlarsın demişti:) yine de kontrole gitmenizde fayda var tabi