Ygmrdrgz Merhaba bende haziran ayında dış gebelikten sol tüpüm alındı çok yıpratıcı bir süreçti çok iyi anlamıyorum ama umutsuzluğu kapılma doktor 3 ay dinlenme verdi 1 ay sonra adet oldum ve 2 ay sonra denemeye başladım beklemedim ve aralık ayında hamile kaldım şuan 9 haftalık hamileyim herşey yolunda çok şükür Allah gönlüne göre versin inşallah
Busraltn Ygmrdrgz eşinizle ilk birlikteliğiniz ne zaman oldu peki. Çok güzel haberler bunlar gerçekten çok sevindim Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🙏🏼
Filiz-kkn04 Busraltn benimde sol tüpümde sıvı varmış sol tüpüm alındı kapalı ameliyat oldum ameliyat olurken regldim bi ay sonra adet oldum bi ay korundum Mayısın sonunda olmuştum ameliyatı ağustosta kimyasal gebelik geçirdim eylülde hamile oldugumı ögrendim şimdi 24 haftalıgız💙
Busraltn Filiz-kkn04 tebrik ederiiim ne güzel haberler bunlar,inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız 🙏🏼🥰
Ygmrdrgz Busraltn yani ameliyattan sonra kanamam olmadı zaten doktor olmaz dedi diren takılmıştı bütün pis kan atıldı eşimle de sanırım 15 gün sonra filan birliktelik oldu doktor ne zaman kendini iyi hissedersen dedi korunma 3 ay dedi ama ben 2 ay korundum inşallah sende hayırlı haberler alırsın
Mercanaa Busraltn size umut olsun benim de dış gebelik yüzünden sol tüp alındı 3 ay sonra hamile kaldım şuan 3 cuye hamileyim hemde aralarında fazla yaş yok rabbim ol derse olur strs yapmayın
Busraltn Mercanaa benim şuan 1 ayım doldu. 2 hafta sonra doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek genelde 1 adet sonrası yeterli diyorlar korunmak için bende bugün regl oldu. Daha eşimle birlikte olmadık 🥹🙏🏼
annevebebek17 Busraltn benimde 5 yıl önce miyom dan kaynaklı sağ tüpüm alındı canım iki ay sonra hemen hamile kaldı 4 yaşında bir kızim var şimdide ikinciye hamileyim bir tedavi birsey de olmadım tek tüple de kalınıyor canım merak etme
Busraltn annevebebek17 inşallah benimde olur şuan 1 ay oldu bekliyorum 2 hafta sonra doktora gideceğim inşallah bir sorun yoktur da bana deneyebilirsin der🥹
Sunaya Busraltn cnm benimde sol tupum alındı 1 yıl sora gebe kaldım sora oda sağlıksız oldu sora yine gebe kaldım yine düşük yaptım dr artık tüp bebek tedavisi baslicak
Busraltn Gamzelimmm_4 göbek deliğimin alt kısmında sağ ve sol kasıkta minicik kesicikler var tam nokta kadar 🙏🏼
Kadrtxx 2019 da sağ tüpüm alındı, cocuk istemiyordum, 2 aydır korunmayı bıraktık, daha reglime 2 gün var bugun test yaptım pozitif idi, kan verdim beta 64.9 çıktı. Yani ümidini kaybetme.
Baharatajanova Bende kistden dolayı laparoskopik ameliyat olmuştum sonrasında rahim filmi çektirdim tek tüp kapalı dedi doktor ve rahmin şekli biraz bozuk dedi. Bizim moralimiz baya bozulmuştu ama o ay hamile kaldım ☺️ şuanda 33haftaligiz. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Busraltn Baharatajanova rabbim sağlıkşa kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏼 bende bekleme sürecindeyim doktorumuza göre ilerleyeceğiz inşallah
Gamzelimmm_4 Busraltn benimde kapali bir sekilde ameliyat oldu sizde hamileik oldumu hemen ne kdar sure korunun dediler
smykll1 Kanatsiz_1_melek öyle bir şey yok hamile kalabilir benim de sağ yumurtalığım alındı hangi doktora muayene olduysam hamile kalabilirsin dedi ve şu an hamileyim
Busraltn smykll1 ne kadar güzel🙏🏼 bende bu pazartesi doktora gideceğim bugün 35 gün oldu ameliyat olalı. 1 yıllık evliyiz o yüzden çocukta istiyoruz açıkcası rabbim hayırlısını versin inşallah🥰 bakalım ne diyecek doktorumuz