Busraltn 20 gün önce sağ tüpüm alındı dış gebelikten dolayı. Sol tüpüm sağlammış umarım sağlıklı gebelik yaşarım,benim gibi bu durumu yaşayan varmı acaba? Ne zaman hamile kaldınız? Ne kadar süre sonra regl oldunuz acaba 🙏🏼
Filiz-kkn04 Busraltn benimde sol tüpümde sıvı varmış sol tüpüm alındı kapalı ameliyat oldum ameliyat olurken regldim bi ay sonra adet oldum bi ay korundum Mayısın sonunda olmuştum ameliyatı ağustosta kimyasal gebelik geçirdim eylülde hamile oldugumı ögrendim şimdi 24 haftalıgız💙
Mercanaa Busraltn size umut olsun benim de dış gebelik yüzünden sol tüp alındı 3 ay sonra hamile kaldım şuan 3 cuye hamileyim hemde aralarında fazla yaş yok rabbim ol derse olur strs yapmayın
annevebebek17 Busraltn benimde 5 yıl önce miyom dan kaynaklı sağ tüpüm alındı canım iki ay sonra hemen hamile kaldı 4 yaşında bir kızim var şimdide ikinciye hamileyim bir tedavi birsey de olmadım tek tüple de kalınıyor canım merak etme
Flameanne Benimde mart ayında sağ tüpüm alındı dış gebelikten Eylül ayında hamile kaldım canım 47 gün sonra regl olmuştum
Busraltn Flameanne doktorum 6 hafta sonra kontrol dedi bu sürede birlikteliği yasakladı. Bende çok tedirginim bir an önce zaman geçsin istiyorum
Flameanne Evet canım yaklaşık o süreden sonra olur zaten regl içini ferah tut tek tüpte yeterli bebek için
Busraltn Flameanne inşallahhh🙏🏼 muhtemelen doktorumda regl zamanıma göre değerlendirme yapacak diye düşünüyorum
Solmaz-Papatya Benim de çikolata kistinin yaptığı yapışıklık yüzünden sol tüpüm şişip tıkanmış doktorum diğer tüpe zarar vermesin diye kapattı bu ikinci ayım tek tüple hamilelik istiyorum bekliyorum bakalım Rabbim hakkımızda hayırlısını versin🤲
Busraltn Solmaz-Papatya doktorum sol tüpüme ameliyat sırasında bakmış ve temiz sıvı akışı güzel geçti dedi o yüzden bende doğal yolla olacağını ümit ediyorum 🙏🏼
Busraltn Kanatsiz_1_melek diğer tüpümde bir sorun gözükmüyor o yüzden biraz ümitliyim ama bilmiyorum tabi ne yaşarım geçen günlerde
smykll1 Kanatsiz_1_melek öyle bir şey yok hamile kalabilir benim de sağ yumurtalığım alındı hangi doktora muayene olduysam hamile kalabilirsin dedi ve şu an hamileyim
ayssgl_ Busraltn bende dış gebeliklerim sonucu sağ tüpümü aldırmaya karar verdim ve haziranda aldırdım drum sol tüpümde de biraz sıkıntı olduğunu söyledi ama denememizi önerdi ve sonuç ağustos sonu hamilleğimi öğrendim ve şuan 21 haftalık hamileyim 🙏🏼 kesinlikle karamsar olmayın bazı şeylerin olmaması olmasından iyidir hani diyorlar ya hayır gibi görünen şer veya şer gibi görünüyordur sana hayırdır meğerse diye aynen öyle karamsar bakıyordum tek tüp vs ama üç kez dış gebeliğime sebep oldu hsglerim temiz olmasına rağmen aldırdım ve sağlıklı hamilelik yaşadım çok şükür 🙏🏼
Busraltn ayssgl_ benim ameliyatım sırasında sol tüpüme bakıldı geçişinde bir sorun yokmuş. Şuan bekleme aşamasındayım. 1 ay oldu sayılır sizin korunmadan ne zaman sonra gebeliğiniz oldj
Busraltn ayssgl_ bugün regl oldum sanırım 27. Günüm yeni bir kanamam oldu doktorumda adet kanaman olabilir dedi. 2 haftam kaldı doktor kontrolümede 🙏🏼🥹
Busraltn ayssgl_ bizim şuan eşimle hiç cinsel birlikteliğimiz olmadı. Doktor 6 hafta önermiyoruz dedi sizin ilişkiniz ne zaman oldu
Gul_se77 Benimde aynı şekilde sağ tupum alındı dış gebelikten 6 ay vucudumun toparlanmasini bekledim sonra rahim filmi çekildim rahim filminden sonra denemenin 6.ayinda hamile kaldım
Gul_se77 Busraltn hayir doktorum söyledi zaten açık ameliyat olduğum icin içerideki dikişlerin iyileşme süresi 6 ay
Sunaya Busraltn cnm benimde sol tupum alındı 1 yıl sora gebe kaldım sora oda sağlıksız oldu sora yine gebe kaldım yine düşük yaptım dr artık tüp bebek tedavisi baslicak