Buseirgit Beybitooo benim bebeğimin ultrason resmiyle resmen aynı bana erkek dedi sizinkide erkek bence
Buseirgit Beybitooo bende öyle artık dün doktoruma mesaj attım hocam burdaki çıkıntı bacağı mı cinsiyeti mi diye 😅
2prensesannesiiii Zmra-13 benim ultrasona göre 26 ekim ama çin takvimi hamile kaldığımız aya göre hesap ediyormuş
Beybitooo Zmra-13 benimde 5 Kasım bazen 2 gün önde bazen iki gün geride çıkıyor ultrasonda bugünde önce çıktı
Beybitooo 2prensesannesiiii kız bi parti yapalım dedik meşaleden zehirlendim hastaneden eve yeni geldik siz siz olun yapmayın 😂😂
Ebrarabla_06 Beybitooo bende sana erkek yorumu yapmıştım adın aklımda kalmış canım benim🥰 sağlıkla kucağına al inşallah🥰
Beybitooo Ebrarabla_06 ay evet hatırlayamadım çoğu kişiyi etiketleyemedim yani çok erken söyledi doktor değişmezse valla yapıyorsunuz bu sporu 🥰🥰