2prensesannesiiii Beybitooo benim kan yenileme erkek japon erkek rus takvimi erkek ama çin ekimse kız kasımsa erkek diyor dr da kız tahmin etti yaşıtız ama kasımda gebe kalmışsan erkek zaten😂 hayırlı olsun balım darısı benim öğrenmeme inşallah
Beybitooo 2prensesannesiiii benim en çok inandığım çok dua ettim her gece Rabbim yarım kaldığımda tamamla dedim her gece gerçekten duaya çok inanıyorum
Beybitooo Nrgl21 yani yumurtlama günü erkek spermi hızlı olduğu in tutunma şansı daha yüksek öncesinde ilişki yaşamadım sadece yumurtlama gününde ve çatlama gününde ilişkiye girdim
meva_apo25 Beybitooo ya ne güzel ben 13 de gittim öğrenemedim bugün tam 15 oldu yarın gidicem öğrenebiliriz inşallah merak ediyorum
Beybitooo meva_apo25 bizimkide çok hareketliydi doktor alttan üstten çok inceledi ensesini ölçemedi hatta haftaya tekrar çağırdı
Nrgl21 Beybitooo benimde ilk hamileği m’de 13güne gelmişti ilk ilişki oğlum oldu bu hamileğim ikinci ilişki13güne denk gelmiş
Beybitooo Nrgl21 o zaman erkek olma ihtimali yüksek galiba yumurtlama zamanınızsa yinede ne kadar doğru bu tabi tartışılır 🥹
Beybitooo 2prensesannesiiii kız bi parti yapalım dedik meşaleden zehirlendim hastaneden eve yeni geldik siz siz olun yapmayın 😂😂
Zmra-13 2prensesannesiiii insallah💙 sonraki hafta kontrolum var tekrar ozaman bakalim bisey soylycekmi🤲
tubadgn011 Kubraaa20 ilkgozagrim__ Zmra-13 https://mutluresim.com/image/ncdcJj Bende cuma gidicem Bizede tahminde bulunur musunuz kızlar 🥰🙏