Rcpesr ayy inanmıyorum çok geçmiş olsun teşhis koyama kadar insanın canı cikiyor zaten o kadar üzgünüm ki, önce çocuğum düştü diye düşündüm çok üzüldüm, sonra olsun yine olur dedim, şimdide canımın derdine düştüm gurbet elde, 6+2de teşhis kondu kasığımda bir acı var anlamadım yarini iple cekiyorum ne olacak diye 850deyken yapıldı iğne ne kanamam oldu ne birşey sanki birşeyi cekistiriylrlar öyle can acısı bir yumru var, artık kendimi hazırlamaya başladım olsun ameliyatta olabilir yırtılması dan iyidir diye, Allah bu durumda olan herkese sanada banada yardım etsin inşallah çok sabır gereken bir süreç ve ben artık çok yoruldum Allah’ım sabır versin bizlere, dermansız dert vermesin inşallah, neyin içine düştüm bilmiyorum bir anda o heyecanlı anlardan su korkulu gunlere hızlı bir geçiş oldu, 10 günde zor teşhis kondu şimdide ne olacağı belli değil gerçekten çok yorucu bir surec