Selam kızlar yine ben, dış gebelik gecirdigimi anlatmıştım bazı arkadaşlar sağolsun çok yardımcı oldu Allah razı olsun, kimseyede yaşatmasın inşallah, metotreksat iğne yaptilar yarın bir hafta dolucak bende ne kanama oldu nede kasığımda ki sislikte bir değişim, arada ağrı yapıyor ve hassasiyet var, betahcg değerim 850 idi, kanama vs.igneden sonra olmadı şu an 7 Hf lik sözde, 5.hfda kanamayla gitmistim acile 4-5gun son 3 gün lekelenme tarzında olmuştu, benzer bir durum yaşayan varmı arkadaşlar, doktorda birşey demiyor anlamadım yani 7 gün dediği bana 7 yıl gibi geçiyor, umarım bu işin sonu ameliyatla bitmez….