Kader-B geçmiş olsun dış gebelikmiydi neden kürtaj yaptılar acaba yada düşük mü yaptın canım, bazıları kürtaj ardından iğne ile sonlandırıyor bazıları direkt iğne yoluna başvuruyor, benim ikinci doz iğne yapıldı beklemedeyim. Yarın kan vericem beta değeri için bakalım benim sonum ne olacak, sen demek hemen ardından kaldın hamile hayırlı olsun