Barlas28
Bence abarttıkları kadar değil.Korkup boşu boşuna stres yapmana gerek yok.İki parmak ile çatının durumunu değerlendiriyolar işte açılma varmı yok mu durum nasıl serviks yumuşak mı bende bunların hepsi vardı sadece başı yukarda dedi o yüzden haftaya kontrole gel dedi aksi bi durum olmazsa