Smye95 Barlas28 Rabbim şifa versin kolaylaştırsın aynen yüksek tansiyon varsa erken olur ama merak etme bence 37 gibi olur
mrsmom_ Ben 35+1 kızım koca kafalıymis sanırım gününü bekleyecek o zamand a sezaryen muhtemelen 😢 hic belirti falan yok bende ne yalancı sancı ne bişey 🤷🏻♀️
Eddaa57 Elif5509 evet çok yoğun baskı sürekli tuvalet ihtiyacı 😁benimde kasılmam çok var diye 34 haftada öyle demişlerdi ama devlette sıkıntı yok dediler bakalım ne zaman gelicekler🫣
Eddaa57 Elif5509 valla benim kasılmam var ama düzensiz zaten biz doğurana kadar denge falan kalmicak gibi 😁😁🥲şuan o kadar çok bel ve alt karın ağrısı çekiyorum ki uyumak mümkün değil 🥴
Elif5509 Eddaa57 alt karın ağrısı bende de oluyor bebek alt tarafta olduğu için koltuktan kalkarken zorlanıyorum çocuk sıkışıyor oraya gibi hissediyorum 😂😂
Elif5509 Eddaa57 hahah bizde eşimle aynı durumdayız😂 basketbol topu yutmuş gibi hissediyorum kendimi deyip duruyorm 😂😂