Arenimoo kuzum öncelikle sakin ol. Pıhtılaşma testi yaklaşık 1.5 haftada sonuçlanıyor öyle aylarca sürmüyor. İçin rahat etsin istiyorsan yaptır ama daha önce kaybın olmamış sende çıkar mı bilemedim. Mesela benim önceki kayıp olduğu için doktorum hemen coraspirine başladı sonra test verdim taşıyıcı olduğum ortaya çıkınca oksapar a başladık. Dediğim gibi içim rahat etsin dersen imkanın var ise yaptır. Bir de iyi düşün iyi şeyler olsun hep güzelliği çağır bebişine niye bir şey olsun ki :)