Merhaba arkadaşlar ben 46. Gun once kurtaj oldum bebegimin kalbi durmasi uzere kan pıhtılaşmasi varmi yokmu diye hastaneye gidicektim tekrardan hamile oldugumu ogrendim kese gozuktu doktorumda riske atmayalım zarari olmaz diye ksn sulandirici verdi bana sizce bi zarari olurmu kullanmalimiyim