Defnem06 @Nalinnn14 merhaba sadece kan sulandırıcı hap mı kullanıyorsunuz? İğne de kullanıyor musunuz ?
Nalinnn14 Defnem06 sadece hap kullanıyorum tek genim de pıhtılaşma olduğu için doktorum yeterli olur dedi 32. Haftadan sonra iğneye geçeceğiz hapı bırakacağım
Defnem06 @Nalinnn14 teşekkürederim. Sağlıkla kucagınıza alın. Peki hangi hap(ecopirin mi) bir de mg si kaçlık?
Defnem06 @Nalinnn14 bir sorum daha olacak size. Ecopirini günün hangi saatinde ve aç mı tok mu kullanıyorsunuz?