Bsrerkk bende normal istiyorum 🙏 benim 34 haftada falan başladı ama çok hafifti sancılar ama 1 haftadır çok arttı hem şiddeti hem sıklığı bu Arada 38+3 üm. Günler yaklaştıkça sürekli duygu değişikliği içindeyim. Birgün doğururum nolcak diyorum diğer gün ben napcam diye ağlıyorum 🤦🏼♀️ Hormonlar beni ele geçirdi iyice 😃