Sedayznn mirayyy bizim de son 8 😊 çok az kaldı çok az sancılarım oluyor yarın doktor kontrolüm var bakalım 38+6 yarın 39+0 neler olcak bakım
Crocus20 mirayyy benimde son 22 ama benim ocağın ilk haftası olacak sanırım çok az kaldı. Bende aşırı halsizlik ve eklem ağrılarım var. Çene eklemime kadar heryerim ağrıyor.ara sıra giren sancılar zaten bitmiyor. Bir leyla gibi dolanıyorum valla😫
mirayyy Crocus20 birsey kalmamis,son zamanlardaki bel agrilarim benimde cok artti,bakalim ne zaman gelecek kuzular🙂
Crocus20 mirayyy sağ salim gelirler inşallah. Bugün doktorumla görüştüm göbek kordonunda direnç var. Cuma tekrar bakıcak eğer artarsa 29 aralıkta alırız dedi aynı kalırsa 4veya 5 ocak dedi. Artık yarından da yakın yani 😉
mirayyy Crocus20 öncelikle saglikli olsun tabiki ama insallah her sey yolunda gider Ocak basina kalir bir iki gun ile yas kaybetmesin kuzu