Annesininbalbocugu mirayyy Aynen öyle bizim haftamizda olanların genel şikayetleri bunlar 😂 Herkes doguramadim diye şikayetçi 😁 Allah sabrinida veriyor 🤗 Korku heyecan herşey üst seviyede 😂
Oznurboluzun mirayyy bizimde son 28 çok hafif kasılmalarım oluyor bakalim bizimki ne zaman gelecek🤗🙏♥️
Fbd mirayyy aynen canım ama insanın bilmediği bir süreci beklemesi böyle yapıyor beNce ne yaşayacaksın nasıl başlayacak nasıl devam edecek Doğum nasıl doğduktan sonra nasıl olacak gibi gibi gibi 🙄🙄🙄
mirayyy melektb ay allah yardimciniz olsun,amin insallah son dönemde ishal,bas agrisi ve kusma yasayanlar olmus,gecmis olsun yediklerinize dikkat edin
Annesininbalbocugu Deneyimli_Anne Aminnnnn inşallah kendi sancimda gelir sağlıkla gelsinler insallah 🤲🏼
KlncA mirayyy benim de son 28 🙈 İnanamıyorum ya 🙈 Heyecan çoooook bazen ay yapamıcam diyorum bazen cesaret geliyo doğurursun kız herkes yapıyo diyorum 😂 burada her başlığa salça oldum sancı basıl bişey anlatın diye diye bana da geldi galiba o sancılar 😂 Son üç gündür günde 2-3 kez yokladı böyle kasıklarıma adet krampı gibi geliyo belime de vuruyo sanki adetin ilk günüymüş gibi, oturdum eğildim falan geçti, bu sancı mı sence hala emin değilim de ?? 😁
Yarenelibol mirayyy yalancı sancılar yok ya arada kasıklarm a hafif arı girio ainek ısırıgı gibi ama geçio hemn bazen bıçak saplanıo gibi sonra oda geçio anlk oluo 😂 ocak 24 gözüküyor daha çatıya bakmadı nolcamız meçhul 36olcaz yarn sezeryan 38 de alınıyorsa 2 haftam var heycan dorukta korkudan her gece rüyamda üçüz beşiz doğuruyom inliorum bazen rüyamda esm uyandırıo 😂😅
Bsrerkk Hilallalal yalancı sancı nasıl oluyor biraz bilgi verirmisin canım benimde son 23 günüm var ağrı YOk gibi arada bebeğim bi tarafa toplanıyor geriliyo göbeğim bide vajinama baskı oluyo sancı nasıl bişey 😁
Hilallalal Bsrerkk canım adet sancısı gibi onun biraz daha şiddetlisi alttan baskı ve sancı oluyor popoya vuruyor bazen bel ile birlikte. sızı oluyor bebek solda kasılıyor bende. yürüyemiyorum bi 30 sn kadar. günde 4 5 defa böyle oluyor
Merobebe Limpid 3 haftadur doktora gitmedim ama gidince yazarım kilolarını. Doktorum verdiği tarih 37+2 inşaallah vaktinde gelirler. Ama bu tarihi 20. Haftamda vermişti. Bi daha net konuşmadık. Şuan 34. Haftadayız bu hafta gideceğim inşaallah. Sizin kaçıncı hafta?