Emine24 İnsallah yarın akşam gelsin canım ya
Çünkü devlet Hastanesi'nde doğuma gidince ebeler ve o gün hangi doktor nöbette varsa o doğum yaptırıyor
Yarın akşam benim doktorum saat 4 den sonra acilde o yüzden inşallah Rabbim nasip kısmet ederse yarın doğum olsun doktorda ordayken diğerleri iyi değil hele erkek doktorlar çok fena