Tam sizin haftanızda 35+2 de erken doğum yaptım bebeğim 2180 gram doğdu yanıma geldi ciğer geliştirici olmuştu nefes problemi yoktu . Emme refleksi vardı ama çok küçük güçsüz diye küveze aldılar 1 hafta küvezde kaldı o süreçte biberonla beslediler sarılık tedavisi gördü ve bitince 2145 gramla geri aldık . Bizede hiç dokundurtmadılar hatta camın arkasından gösteriyorlardı salgından dolayı sadece ya ayağını ya kafasını görüyorduk yüzünü dahi göremedik o süreçte ve hiç emzirme yapmadık eve gelene kadar eğitim falan vermediler 😭 ama 1 haftanın sonunda verdiler bebeğimi bize . Aynı şeyleri yaşadığımız için diyorum bence 2500 gramı beklemeye gerek yok emme refleksi de var sadece kilo için tutuyorlarsa isteyin bebeğinizi . Arkadaşlarında dediği gibi bazı hastaneler para için tutabiliyor . Benim kuzenim imza atıp erken almıştı bebeğini böyle bir şansınızda var