11Sultan11 canım seni o kadar iyi anlıyorum ki hemen hemen aynılarını yaşadım bende 35+4 dü ama 2 hafta geriden geliyordu aniden lekelenme sonucu doğum yaptım 2150 doğdu benim oğlumda sen ciğer geliştirici olmuşsun ne güzel benim hersey yolundaydı o yüzden olamadım bile doğdu dediğin gibi yanımızda bıraktılar ama hiç ememedi şırıngayla bile alamadı 12 saat falan durdu yanımda sonra yatırdılar küveze emme refleksi gelişmemiş birde solunumunda sıkıntı var diye hastaneler arası sevk olup durdu minik kuşum yanında bile yoktum 17 gün küvezde kaldı hamdolsun şimdi 7 aylık oldu bile küvezden 2400 olduğunda çıkarmıştık şuan sana ne anlatsam acını dindiremem biliyorum ama orda olması şuan emin ol daha iyi olucak evde olsa emmekte zorlanıyor beslenemicek belkide benim oğlumun hiçbir kıyafeti olmuyordu her sorandan nefret ediyordum ama hepsi geçiyor o ayaklarında dönen çorapları şimdi olmuyor birsürü kıyafeti küçüldü dua etmekten başka hiçbir şey gelmez elden umarım sağ Salim hayırla afiyetle kavuşursunuz dualarım seninle 🤲 sormak istediğin bir şey olursa çekinmeden sorabilirsin aynı yollardan bende geçtim seni çok iyi anlıyorum 🥰💐