11Sultan11 çok zor bi süreç inan seni anlıyorum hemde çok iyi bi şekilde. Benim oğlum deprem olduğunda da yoğunbakımdaydı kendimden önce onu düşünüp hemen hastaneyi aramıştım. Allah razı olsun çokta iyi bakıyolardı bebeklere. Bende oğlumu uzun bi süre kucağıma alamadım, haftada 1 gün sadece görebiliyodum zaten , bide ilçede oturuyorum 1 saatlik yol gidip sadece 1 dk gördüğüm günleri de biliyorum.. ağlaya ağlaya dönmüştüm o yolu, o yüzden seni çok iyi anlıyorum. Çok şükür ki bebeğinin tek sorunu kilo, çok çabuk toparlar kilosunu ve gerçekten şuanki hastalık durumunda orda olması daha iyi. Hem kilosunu da toparlasın biraz, eve geldiğinde alışma sürecinde biraz kilo veriyolar çünkü . Rabbim sağlıkla tez zamanda kavuştursun seni yavruna ama üzme kendini, dua et bol bol