Bat 8. Son 2 gündür kasıklarımda ve alt karın bölgemde iğne batması gibi hafif acı hissediyorum, kasık ağrısı gibi değil biri cimcikliyormuş gibi. Yerleşme olabilir mi diye düşünüyorum sonra acaba dış gebelik mi diye endişeleniyorum. Bu tarz bir acıyı daha önce regl öncesi fark etmemiştim ya da kendimi bu ay çok dinliyorum çünkü bebiş için ilk deneyişimiz. Belim çok hafif ağrıyor ama bi yandan ev taşıyorum ondan da olabilir. Bir de hafif süt beyazı akıntım var ve göğüs uçlarım hassas ama bunlar da adet öncesi normal belirtiler. Son 1 hafta kala gebeysem belirtiler daha çok belli olur diye düşünüyorum ama hiç belirti göstermeden gebe kalanlar da var. Psikolojik olarak kendimi etkiliyor muyum acaba, şimdi adet günüm de gecikecek eminim. En sık rastlanan erken hamilelik belirtileri neler? İnşallah yakında hepimiz güzel haberler alırız <3