-incila- İseyen herkesin hayırlısı ile pozitif olması, pozitife dönmesi dileğiyle 
Yazgull_kurt22 @Haticeeee6161 isterseniz birde erken gebelik testi yapın kaset test gecikmeden sonra kesin sonuc veriyor diye biliyorum
Yazgull_kurt22 @Haticeeee6161 siz bilirsiniz en iyisi beklemek ama ben iki tane erken gebelik testi alıcam biraz sabırsızım
Haticeeee6161 Yazgull_kurt22 yapınca sonucu buraya da yazar mısınız birde yumurtlama gününüz ne zamandı
Haticeeee6161 Yazgull_kurt22 benimde uygulamaya göre 24 bat da 5 bir gün var aramızda inşallah güzel sonuçlar alırız
Yazgull_kurt22 @Ayse1-1 kasım ayında bir hafta önce yapmıştım silik cıkmıs ti ama düşük yaptım o yüzden tekrardan istiyorum hayırlısı umarım bu sefer olur
Yazgull_kurt22 @Haticeeee6161 bende uygulamadan takip ediyorum unutkan biriyim o yüzden uygulama benim işime yarıyor
Ayse1-1 Yazgull_kurt22 hafif bel ağrısı oluyor arada onun dışında hiç bir belirtim yok. Erken gebelik testini çarşamba yapmayı düşünüyorum
Skarakus Benim Bat 8Şubat, 25 Ocakta ovülasyon çift çizgi gördüm test yaptım ama şuan erken sanırım negatif, kanda en erken ne zaman çıkar çarşamba kan vermeyi düşünüyorum beklenen adet tarihinden 7 gün önce oluyor