YesimAykut Haticeeee6161 bat 4-5, hiç bişey hissetmiyorum bel ağrım var, şubat 1 gibi teste başlayacağım
Yusufayazin__annesi Haticeeee6161 bat 5 Şubat hiç bir belirti yok sadece dün kasık ağrım oldu sol tarafta
-incila- Bat 9. Bikaç gğndür aşırı yumurtalık ve bel ağrım vardı ama şuan hiçbişey yok. Bekleyeyim burda. Dün testte negatifti. Çok erken yaptım biliyorum ama heyecanlıyım 🙈
YesimAykut Haticeeee6161 ben adete 4 gün kala yapmaya başlıyorum çıkma ihitimali var erken gebelik testinde
YesimAykut Ayse1-1 devlet hastanesi başka bişeyin olmayınca bakmıyor diye biliyorum, aile hekimi bakar
Sumruhazal Ayse1-1 ben acılde verdim baş agrım haksızlık olduğunu söyledim gebelık şüphesi olduğunu zaten dırek dedı kan ver sonuçlar çıkınca gel dedi orda öğrendim sonra kendı doktoruma gıttım
Nikomu Benim Bat 6 Şubat çok belirtim var diyemem ama yarın sabah erken gebelik testi yapmayı planlıyorum 😕
mrp2023 Bat 10 ama bugün ovülasyon pik yaptı ☺️ yani benim daha bekleyecek cok günüm var ama zaman geçmiyor sabırsızlık çok fena 😌😌
mrp2023 Son güne kadar test sipariş vermeyeceğim ya test evde olunca hep yapasım geliyor negatifi goruncede moralim bozuluyor
Nikomu Haticeeee6161 birbuçuk senedir aralıksız kullanıyorum ben. Folbiol marka. Daha önce 1 kimyasal bi tane de 11. Haftada zorunlu kürtajım var. O yüzden bu kadar uzun zamandır kullanıyorum