Hhhzzzlll3545 bence hiç karışmasına gerek Yok Cem bey mükemmel...
Ben seansı 200 tlye bir doktora gidiyordum özel muayenesi var kaç kere azarlar gibi konuştu benimle ama Cem bey o kadar sabırlı hem fiyatı da çok uygun önceki doktorum sadece Doğuma 3500 istemişti içinde hiç birşey yok... egepol 2500 civarı içinde Doğum Fotoğrafçısı var oda süslemesi var bebeğin ilk kontrolleri var 3 gün sonra kulak muayenesi var daha var da var ama benim için en önemli olan fotoğrafçı ve oda süslemesi ☺️ Zaten dışardan yapmak isteseniz 1500 tl sadece fotoğrafçı oda süslemesi en az 500 bence egepol hem uygun hem güzel 🤗😍 ben aşırı memnunum