Asiyyeee Bende 26.haftaya giriyorum yarin. Ben Hasan Bey den once Ata Saglik Pinar Hanim a gidiyordum. Fakat hastaneden de doktordon da memnun kalmadim. Kendi fikriniz tabi ama iyi arastirin derim. Ata Saglik birkac yil once iyi bir hastaneydi yakinlarjm dogum yapti ama son zamanlarda devlet hastanesinden bir farki yok benim gozumde. Ben Ege Sehir ya da Su Hastanesi ni dusunuyorum daha karar vermedim bakalim 🙂 Kontrolunuz ne zamann Mono da tanisiiriz belki 🎀