Asiyyeee Aysmnv35 paketler var her bütçeye uygun hastne ücreti doktor ucreti süslemesi fotoğraf çekimi vs. Hepsi içerisinde.
BusraClskan Hhhzzzlll3545 merhaba canım benze egepole gidiyorum Cemil Kaymaza memnunum iyi bi doktor doğum ücretine gelince 3100 olmuş bugün konuştuk Allah nasip ederse 10 Ocakta doğumum var soralım dedik oda süslemesi fotograf çekimi bebeğin ilk muayenesi falan içinde paket şeklinde yani ☺️
gayecee zlemzcanzl doğuma girdiniz mi? Kendinizi rahat hissettiğinizde haber verin olur mu dua edeceğim sizin için
Gizemtsn Hhhzzzlll3545 egepol de iki gün önce sezeryan dogum yaptım doktorum dışarıdandı suit oda tuttuk ekstra refakatçi ücretiyle 2500 civarında ödedik hastane çok iyi herkes anlayışlı ve ilgili tavsiye ederim doktorum ayrı mükemmeldi allah razı olsun
Hhhzzzlll3545 Gizemtsn super bebisiniz saglikla buyusun Allah bagislasin insallahh darisi bekleyenlerin basina 😊😘
gozdeyaras Hhhzzzlll3545 egepol hastanesine gidiyorum bende 17. Haftamdayım bülent turgut ay doktorum çok ilgili bir doktor gözüm kapalı tavsiye ederim
Mavi35 Hhhzzzlll3545 bende oraya gidiorum ult goruntusu cok kotu ya diger hastanelerinkine gore bayagı kotuymus bende yeni karsilasma yapinca ogrendim
gozdeyaras Mavi35 ben başka hastaneye gitmediğim için bilmiyorum canım ama temizliği evime yakınlığı doktorumun ilgisi şuanda öncelikli tercih sebeplerim
Mavi35 zlemzcanzl aynen canım bende acil durumda aradim dr ilgilenmedi izinliydi birdahaki kontrolde acil dogum aninda dogum icin geliyormu gelmiyormu onu sorucam cunku duyumlarima gore nobetci kimse o yaptiriyormus dogumu eger oyleyse ne anlami kaliyor özel olmasının 😏
Hhhzzzlll3545 Evremanne oo supermiss bilgilendirmen icinn cook tesekkur ederim su ve egepol hastanesi arasinda kaldim bunlari degerlendirecegim arastirirken 🤗
Hhhzzzlll3545 Assistans aa bu biraz kotu oldu yaa gerce bazilari boyle ama su hastanesi oyle degilmis sanirim
Hhhzzzlll3545 Asiyyeee sizi etkilemek gibi olmasin ama benim babam aile hekimi hemsireleri surekli gebelerle bende hastane ararken onlara sordum bi kac hastane iyi ama hangisine gitmeyim dersen ata saglik dediler ilgi pek yokmus duyduguma goree
Asiyyeee Hhhzzzlll3545 teşekkür ederim canim bilgilendirdigin için fakat benim doktorum dogum icin ekip olarak oraya gelicek orada sadece 1gece kalıcam inşallah memnum kalırım 🙏🏻🙏🏻
BusraClskan Hhhzzzlll3545 inşallh canım Allah hepimizin bebişlerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼😊
Mavi35 Hhhzzzlll3545 Git bi dene istersen bi muayene ol bana katılıcaksın Doktorlarini cok met ediyorlar iste egepolun önemli olanda o aslinda ama inş övdükleri gibi çıkar tek istegim bu
Eceguclu35 Bende geçen ay doğum yaptım egepolde doktorum onur umut beydi memnun kaldım hem doktorumdan hem hastaneden
Eceguclu35 Evremanne süsleme olarak düşünmeyin sadece kapıya canım kızım ya da canım oğlum tarzı süs asıyolar,anneyle bebeğin yatak ucuna fiyonk bu kadar. Bir gece kaldım odamız güzeldi büyüktü şansımıza bazı odaları küçük artık hangisi denk gelirse şansa