gayecee zlemzcanzl çok üzüldüm yaşadıklarına umarım çok güzel bir doğum yaşarsın senin içij n dua edicem inş bebişini sağsalim sıkıntısız kucağına alırsın canım
gayecee zlemzcanzl bende fiyat konusunda çok tereddütteym 3700 dedi doğum için eşim sağolsun memnunsan düşünme ücreti devam edelim dedi ama kolay kazanıyoruz ki bu paraları :(
benian Evremanne benim doktorum bülent bey on sekiz yıl önce oglumun doģumunu yaptirmisti çok iyi bi hekim çok dikkatli.çok şanslısıniz
Evremanne benian eşim asker bülent bey de gata mezunu daha önce askeri hastanedeyken de gidiyordum eşimin arkadaşlarınında eşlerinin çoğu ona gidiyordu çok tavsiye etmişlerdi bize de çok ilgili birisi riskli bir gebeliğim var başından beri ama bana daha hiç evham yaptırmadı içim rahat 🙏🏼
zlemzcanzl gayecee bende ekimde başladım ki ne olursa olsun yıl içerisinde fiyat değişmez. İyi kide değiştirmişim rahatladım. O fiyatı hakeden odaları dahi yok
benian Evremanne evet ben de askeri hastane zamanindan taniyorum.askeriyeyle bağlantim yok ama ozamanlar özel muayenehanesi vardi üćyolda oraya giderdim sonradan yasaklaninca kapatmak zorunda kalmis.benimde eşim dokuz eylülde çaliştigi ićin işler tahliller daha hızli yürüsün diye dokuz eylülü tercih ediyorum .mecburiyetten yani yoksa kesin bülent bey olurdu yine doktorum
zlemzcanzl Evremanne saçmalık fiyatı hakeden cidden bir odası yok geneli çift yataklı özel oda gibi değil. Nst den ayrı ücret alıyor. Normal doğum ve sezeryan ücretleri aynı bu sanırım izmire özel. Çünkü bir çok şehir de sezeryan farklı ücret olur. Biz fiyatı doktora özel bir fiyat diye düşünmüştük çok umursamadık şehri bilmiyoruz hast bilmiyoruz mecburduk. Üstüne Aylin hanımın kaba tavrı bizi egepole yönlendirdi iyi de olmuş ciddi fiyat farkı var
Asiyyeee Hhhzzzlll3545 merhaba egepol hakkinda bilgim yok fakat mono sağlık hasan ulaş başyurt doktorumu şiddetle tavsiye ediyorum butik bir klinik hersey size özel doktorum çok ilgili ve güler yüzlü isterseniz bir göz atin.
melisers Asiyyeee Katiliyorumm sonuna kadar. Hasan Bey cok ilgili bir doktor iyiki yokumuz kesismis diyorum. Cok memnunum bende. Ben 25.haftanin icindeyim sen kacinci haftadasin hangi hastaneyi tercih etmeyi dusunuyorsun ?
Aysmnv35 Asiyyeee merhaba klinik ücreti nedir bi de Doğumu nerde yaptırıyor bana çok yakın iyi bi doktor arıyorum bende
Asiyyeee melisers melisers 27. Haftaya girdik evime yakin olması için ata sağlığı düşünüyorum siz nereyi düşünüyorsunuz
Evremanne zlemzcanzl 2016 da tınaztepe de burun ameliyatı olmuştum kemik aldırmıştım ameliyat tetkikler ve bir günlük yatış dahil 800 lira ödemiştim kaldığım oda küçüktü normalde tek kişilik olması gereken bir odaydı bence ama oda da kalan bir kişi daha vardı odaları ikişer kişilikti doğum olduğunda 2 kişi 2 bebek 2 refakatçi o odalarda düşünemedim cidden küçüktü çünkü zor olur
gayecee zlemzcanzl doğuma girdiniz mi? Kendinizi rahat hissettiğinizde haber verin olur mu dua edeceğim sizin için
zlemzcanzl Evremanne odalara tek kişi alıyoruz dediler ama oeki niye çift yatak hem özel odada şık durmuyor . Oda süslemesi nasıl görmedim ama bi kapı süsü var bildiğin karton mini mouse :)
Hhhzzzlll3545 Asiyyeee sizi etkilemek gibi olmasin ama benim babam aile hekimi hemsireleri surekli gebelerle bende hastane ararken onlara sordum bi kac hastane iyi ama hangisine gitmeyim dersen ata saglik dediler ilgi pek yokmus duyduguma goree
melisers Asiyyeee Bende 26.haftaya giriyorum yarin. Ben Hasan Bey den once Ata Saglik Pinar Hanim a gidiyordum. Fakat hastaneden de doktordon da memnun kalmadim. Kendi fikriniz tabi ama iyi arastirin derim. Ata Saglik birkac yil once iyi bir hastaneydi yakinlarjm dogum yapti ama son zamanlarda devlet hastanesinden bir farki yok benim gozumde. Ben Ege Sehir ya da Su Hastanesi ni dusunuyorum daha karar vermedim bakalim 🙂 Kontrolunuz ne zamann Mono da tanisiiriz belki 🎀
Asiyyeee Aysmnv35 Merhaba muayene ücreti 250 tl anlaşmalı hastaneleri var ege şehir,medikal park, ata sağlık, kent gibi kliniğide adliyenin karşı caddesinde çok memnun kalacağınız eminim çok ilgili bir doktor kendileri.
NilayM İzmir özel can hastanesine gidiyorum doktorum Emre Canverenler ilk haftadan beri doktorum hep aynı şuan 25+4 teyiz ve kendisinden çok memnunum. Hastanenin ilgisi çok güzel.Her aşamada testlerim detaylı olarak yapıldı. Aklınızda bulunsun derim.
Asiyyeee Aysmnv35 paketler var her bütçeye uygun hastne ücreti doktor ucreti süslemesi fotoğraf çekimi vs. Hepsi içerisinde.