Munevver_kaplan_33 canım çok sevindim gözün aydın, daha önce düşüğün olduğu için bian önce progestan desteğine başla doktora git çabucak . Düşünüp stres yapma. Benim de ilk gebeliğim boş gebelikti kürtaj oldum ikinci de cok şükür sağlıklıydı progestan kullandım