Munevver_kaplan_33 resimde tam belli olmuyor ama gözle görülen bir belirginlik var aslında kaç aydır 1 gün erken oluyorum ona göre gecikmenin 3. Günü takvime göre gecikmenin 2. Günü acaba erken mi davrandım test için bilerek erken gebelik aldım onda daha erken çıkıyormuş diye 1 çocuğum var arkasından 2 düşük oldu kasım ayında da aşılama denedik olmadı umutlandim biraz çizgiyi görünce böyle olan var mı içinizde