Yenianne7 umrumdadegil Yok demedi sadece başı dönmüş yani doğum pozisyonunu almış haftalar önceden. Muhtemelen o baskı yapıyor
A12_S07 umrumdadegil Bende gittim ağrım yoktu ama dayanamadım nefesimi kesiyordu sancı keşke gitmeseydim korktum baya sancım vardı azıcık açıklığa bakmak istedi ebe yeni travma oldu bende açıklık yoktu ama çok korktum agliyorum
mhbbbera Kızlar selam bende 35 im 2 gecedir uyumadan önce cok fena hareketleniyor be sadece aşağı kısım afedersiniz çıkış yerine doğru bay nefesimi kesen ağrı oluyor sizce normal mi yarından sonrada devam ederse arayayımmı doktoru
Nur_Alp umrumdadegil bende 29. Haftadan beri dayanmaya çalışıyorum ilk günler çok zordu progestan kullandım kanamam olmuştu biraktm şua 35 haftalık 2 hafta sonra gelse çok güzel olur 40. Hattı beklemesin 😅 senin bebiş kaç kilo oldu
umrumdadegil Nur_Alp başta zorluyor bu bebişler sonra gelmicem diyolar😂2500 mü neydi seninki ne kadar
fatos2404 umrumdadegil daha önce hiç böyle bir doğum belirtisi duymadım sende olursa bize de tecrübe olur sağlıkla gelsinde inşallah 🫶🏻😍🤲🏻
Seryn Yenianne7 @umrumdadegil benimde aynı şekil 34 haftalığım karın için küçük dedi doktor son bi kaç haftadır rahim agrılarım çoğaldı yürümem bile acılı geçiyor oturup kalkmam cocuk oturuyor diye baskı yapıyor dedi doktor o yüzdenmiş ama ben doğuracak gibi hissediyorum doğum kanalım açılmamış ama galiba cocuğun alanı iyice daraldı çıkmak istiyor 😂
Yenianne7 Seryn Aynen öyle kesinlikle, son haftalar çok zor oluyor hiç kabız olmamistim bu hafta o da geldi başıma bütün organlarım birbirine girdi galiba 😅
umrumdadegil Seryn bende aynı sürekli doğurcam gibi hissediyorum her gün tamam bugün geliyor diyorum 😂
A12_S07 umrumdadegil acıdı ya abla çok tatlıydı aslında ama ben stres oldum birde 9 aydır hiç eşimle birlikte olmadık ondan da kaynaklı acımış olabilir mi 😐
umrumdadegil A12_S07 birliktelik de etkilemiştir belki ama sen kendini kasmıssındır muhtemelen ondan oldu kendini çok rahat bırakmam lazım ki rahatlıkla girsin baksın
LamiyaCetinkaya umrumdadegil Oğlak burcu kendisi, hâlâ daha dakik ve düzenli 😁 kız o değil de vajinada şişlik var mı sende de ? Dün farkettim baya büyük ve şiş geldi de, bebek kanala girince mi böyle oluyor acaba? Hiç hatırlamıyorum öncekini
umrumdadegil LamiyaCetinkaya benimki nasıl olacak acaba kova burcu😂 geçen var gibi geldi ama tam anlayamadım. Olabilir bir de altta çok ağrı hissediyorsan kanala girdiği içindir iyice aşağı yerleşiyolarmis ondan oluyormuş
Nur_Alp umrumdadegil 33. Hafta da gitmiştim 2300 dü şuan bilmiyorum umarım 3 kilo olmadan doğmazlar hemen sarılık oluyorlar diye biliyorum benimki son haftalarda çok az kilo almaya başladı onu stresi yüzünden zor yemek yiyorum ya