umrumdadegil Seryn bende aynı sürekli doğurcam gibi hissediyorum her gün tamam bugün geliyor diyorum 😂
umrumdadegil A12_S07 birliktelik de etkilemiştir belki ama sen kendini kasmıssındır muhtemelen ondan oldu kendini çok rahat bırakmam lazım ki rahatlıkla girsin baksın
A12_S07 umrumdadegil nasıl yapcam birdaha bilmiyorum şuan aklım karışık yani doğum anında sürekli bakılıyormus ebe öyle soyledi 😐
umrumdadegil LamiyaCetinkaya benimki nasıl olacak acaba kova burcu😂 geçen var gibi geldi ama tam anlayamadım. Olabilir bir de altta çok ağrı hissediyorsan kanala girdiği içindir iyice aşağı yerleşiyolarmis ondan oluyormuş
umrumdadegil A12_S07 evet mecbur sürekli bakacaklar ben uzun zamandır her gittiğimde baktırıyorum alıştım artık 😂 kendini kasma 10 saniyelik bişey zaten
Senaannesea 36+3 teyim nerdeyse 28.haftadan beri bende de oluyor magnezyum vs de içiyorum ama ne fayda bazen sağıma soluma dönemiyorum yürüyemeyecek duruma geliyorum. Mecbur sabredeceğiz.
ruveyda123 Senaannesea aynı zamanda iç bacağınızda da sızı hissediyor musunuz? 32 haftalığım bende de yeni yeni başladı hafif hafif vajina kemiklerim ve bacak içi kemiğim sızlıyor
e_blue_sky_a umrumdadegil benim de yorulunca adet olacakmış gibi ağrıyor. Çatı ağrısı akşamları oluyor. Bizim normal doğuma 27gun kaldı diyor uygulama. Senin kaç
gizem-cbn umrumdadegil 35. Haftada arada bendede oluyor ara sancıları olabilir bide yatarken sağa sola dönerken resmen pelvik kemiğimden kütür kütür ses geliyor 🥲
umrumdadegil A12_S07 kapat gözünü derin nefes al hiç bişey yok bak cidden kendini kasman kendine eziyet hiç gerek yok 10 saniyelik bişey için bak bak kaç haftadır baktırıyorum sürekli kasmayınca çok kolay oluyor
A12_S07 umrumdadegil Ebe çok tatlıydı ama arkasında film varmış gibi izleyen beni gerdi böyle olursa normal yapamazsın kararını ver şöyle böyle sanki keyfinden gerildim ben ilk kez oldu hayatimda ilk yani tedirgin oldum 😐
umrumdadegil A12_S07 aman boş yapmasınlar onlara ne ilk defa yaptırdığın için strese girmissindir olur öyle bidahakine daha rahat olursun üzülme sıkma canını yaparsın sen ben inanıyorum
A12_S07 umrumdadegil Teşekkür ederim canm ya valla sürekli ağlamak istiyorum yapamazsın dedi diye yani kimseye de birşey diyemiyorum maglum herkes filozof olmuş herşeye bir cevapları var