Nur_Alp umrumdadegil atamadım ya ama iyi dayandı bebekler seninle aynı anda rahatsızlanmıştık ikimizin de erken doğum riski oldu bugüne kadar dayandılar şükür bir iki hafta daha dayansalar güzel olacak 💙
11-02- umrumdadegil kanalda duruyor iki haftadır gelmeye niyeti yok 😔 doktor 40a kadar bekleriz gelmezse alırız dedi
umrumdadegil Nur_Alp benimki haftaya kadar dayansa tamamdır 37 oluyorum🤭 aynen buna şükür 30. Haftadan beri geldi gelecek diye korktum hep
A12_S07 umrumdadegil Kız baya kasılma oluyor bebiş kendini topladı kulaklarım yandı niye böyle oldu agri sızı yok tabide
Nur_Alp umrumdadegil bende 29. Haftadan beri dayanmaya çalışıyorum ilk günler çok zordu progestan kullandım kanamam olmuştu biraktm şua 35 haftalık 2 hafta sonra gelse çok güzel olur 40. Hattı beklemesin 😅 senin bebiş kaç kilo oldu
eacr6066 umrumdadegil şuan bende öyleyim Valla hatta nst de biraz sancı çıktı pazartesine kadar dayan dedi
Esrtgb A12_S07 benım de aynı sertleşti dönme yok kalkma yok uzanma yok hepsi acı veriyor ama eskisi gibi olan o şiddetli agrılar yok mesela sırt bel ölüyordum suan sadece gerilme var alt kısma ve resmen tas varmıs gbi
umrumdadegil A12_S07 ben gittim hastaneye dayanamadım ağrıya 😩 çok kötüysen git diyeceğim ama ağrın yokmuş. Bi duş al istersen rahatlatır belki
Yenianne7 umrumdadegil 34+3 haftalığım özellikle son bir haftadır çok fazla oluyor yatakta dönemiyorum bile 🥲 Doktorum normal vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi
Seryn Yenianne7 @umrumdadegil benimde aynı şekil 34 haftalığım karın için küçük dedi doktor son bi kaç haftadır rahim agrılarım çoğaldı yürümem bile acılı geçiyor oturup kalkmam cocuk oturuyor diye baskı yapıyor dedi doktor o yüzdenmiş ama ben doğuracak gibi hissediyorum doğum kanalım açılmamış ama galiba cocuğun alanı iyice daraldı çıkmak istiyor 😂
A12_S07 umrumdadegil Bende gittim ağrım yoktu ama dayanamadım nefesimi kesiyordu sancı keşke gitmeseydim korktum baya sancım vardı azıcık açıklığa bakmak istedi ebe yeni travma oldu bende açıklık yoktu ama çok korktum agliyorum