Zehraelisa Esraaaas oğluşum 15 kadar çok iyiydi ondan sonra kanamam oldu düşük riskim var şuanda plesanta aşagıdaymis kanamam iki aydır sürekli vardı bir haftadır nerdeyse yok gibi şükür Çarşamba perinatolojiye gidicem inşallah hayırlı güzel haberler alırım bnde ❤️ beni fazla yordu iyi olsunda inşallah
baab1 Zehraelisa 22+6🌸 ıkıncı gebeligim ılkıne göre ççook zor geçiyoruz🤭 cinsiyet farkındamı bilmem ama ağrılar kasılmalar vs cok erken başladık🧿🌼
Zehraelisa Esraaaas öyle valla hayırlısı olsun inşallah bu güne kadar gelebildim şükür inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🙏
Birbebekveannesi Merhabalar 25+5 🖖 erkek bebişimiz bizim tahmini doğum Mayıs 6 ama hayırlısı bakalım Bende biraz sancı var nedeni ne bilemedim erken daha ama bakalım hayırlısı 😊
sryy 23+2 den selamlar😇bu sene erkek senesi sanırım her duydugum erkek diyor benimde oğlum olcak nasipse mayıs 20 civarı beklenen doğum 😇 mide yanmaları dısında hafif sırt ve bel ağrılarıyla geçiyor şimdilik
Serendipity16 sryy aramızda 2 gün var benim 23+4 benim uygulamaya göre 21 mayıs size doktorunuz mu dedi 20 diye
Esule Zehraelisa 23.haftadan 🙋🏻♀️ cinsiyetimiz erkek. Hareketlerini iki haftadan beri hssetmeye başladım 🤭 size doğum için tahmini bi gün verdiler mi
Zehraelisa Esule yok şimdilik birşey soylebilmedi sanırım daha erken size söylediler mi peki uygulamaya göre 122 gün var daha
Esule Zehraelisa uygulamada 118 gösteriyor benim de 😄 henüz bana da doktorum bişey söylemedi. Biraz da allahlık gerçi de. erken gelme durumu da olabiliyo 41.haftada hala doğurmamış olanlar da 😄
Serendipity16 Zehraelisa 23+4’ten selamlar erkek benim ☺️ Bel ağrım arada kasık ağrısı dışında iyiyim çok şükür