Frowerrbaby Biz 21+6 pazartesi 22 olacaz bebeğim ters olduğundan vajina da ağrı hissetmem dışında bir sıkıntı yok .hala cinsiyetimiz belli degil 😊
OguzMoms Suzann- Bende bugün tam 21 haftalık oldum Haziran 9 gösteriyor doğum tarihini ama.sanki mayısın sonunda doğacak gibi hissediyorum 🤭
Gizemzumra Zehraelisa 23 haftalık olduk cinsiyeti kız🫶🏼 rahim agzı kısalıgına baktırdınız mı ben bugün baktırdım 39m çıktı iyi mi sizce ?
YldrmNUR Gizemzumra bende bugün kontrole gittim 22+5im ultrasonla baktı karından ,açılmanda yok iyi dedi şaşırdım öyle görünebildiğini bilmiyordum
Gizemzumra YldrmNUR ben detaylı ultrason için gitmiştim ama onda buna da baktıkları için dikkate aldılar ultrasondan göremeyince mecbur vajinadan baktılar
Boncukk123 Zehraelisa merhaba canım 24 olduk bugun hamd olsun ☺️ Oğluşum olcak nasib olursa 🤲🏻🌸 gun sayıyoruz napalım saglıkla kolaylıkla zamanında kavuşalım hepımız senin nasıl gidiyor 🌸
Zehraelisa Boncukk123 amin amin inşallah canım benim bi çift sayıya dussek sanki zaman çabuk geçer gibi geliyo ya benimde iyide biraz riskliyim die her günüm korkuyla geciyo
Esule Zehraelisa uygulamada 118 gösteriyor benim de 😄 henüz bana da doktorum bişey söylemedi. Biraz da allahlık gerçi de. erken gelme durumu da olabiliyo 41.haftada hala doğurmamış olanlar da 😄
Boncukk123 Zehraelisa Rabbim yardımcımız olsun canım cift sayılardan sonra hic gecmiyo zaman diyor arkadaşlar ☺️🌸
sevisevi Merhaba ben 25+3teyim. Kaşıntı dışında her şey yolunda. Ben de erkek annesi olacağım inşallah 🐣
1ayzaannesi 22+1 im ❤️ 2. Kızıma hamileyim ❤️ Doğum 1 haziran gösterse de mayısın ortası gibi planlıyoruz doğumuuu 😍