Zehraelisa Nasılsınız hamisler nasıl gidiyo gebelik bebişlerinizle aranız nasıl ben 22+4 gunlukten yaziyorum sizler kactasinis cinsiyetiniz nedir biraz sohbet edelim ❤️
Ecemsi Zehraelisa bizde 24+4 olduk çok şükür kasık, göbek deliği ağrısı hariç bir sıkıntım yok elhamdülillah oğluşum bana cevap veriyor sanki sabahları sert tekmeleriyle uyanıyorum artık konuşuyorum tekrar tekmeliyor 🥰☺️😍rabbim isteyen herkese tattırsın 🤲🏻
Zehraelisa Ecemsi amin amin inşallah rabbim bağışlasın hepimizin evladini inşallah benimde öyle bı kızım var bide oğlum olcak inşallah