Merhaba herkese, ilk bebeğimi 21 hafalıkken servikal yetmezlik ile kaybettim . Geç kalınmış bir srklaj işlemi olmuştu. Şuan yine hamileyim önlem amaçlı 13.haftada serklaj yapıldı. Bugün 18+3 üm . Ama bazı zamanlar bir sızlama yada bir ağrı oluyor . Rahim büyüdüğü için yada bebek baskısı dolayısıyla normal olacağını söyledi doktorum . Sizlerde de oluyor mu?