Kbrbydk böyle güzel yorumları okuyunca anneler daha çok motive oluyor, darısı bizlerin başına inşallah. benim de serklaj yapılacak doktor 14. Haftanda yapacağız demişti acaba serklaji devlet Hastanesi’nde mi yoksa bı kadın doğum kliniğinde munyaptirmak sizce faydalı olur. Serklajdan sonra en çok dikkat edilmesi gereken şey sanırım hareket kisistliligi olacak inşallah ben de süreci güzel atlatirim çünkü 19 haftalık bir kaybim var