Sydah hiç zor bi operasyon değil önce onu söyleyim size beni almaları operasyon ve operasyondan gelmem bi 15dk kadar falan sürdü sanırım , genel anestezi ile oldum ben çok ufak bi anestezi veriyorlar bebeğinizi etkilemiyor ben ileri hafta acil olduğum için 24+2de oldum operasyondan sonra hemen bebeğimi hissetmiştim. Çıkınca bi kaç saat adet sancısından biraz fazla bi ağrınız oluyor o kadar. Hemen geçiyor o da dediğim gibi. Kanamanız 1haftaya kadar normal diyorlar benim ilk güm sadece silme şeklinde bi kananam olmuştu sonra geçti . Serklaj sonrası süreç tamamen dikişi atan doktora göre değişiyor kimi yatarak geçireceksin diyo kimi günlük hayatına dönebilirsin diyor. Benim doktorum bu konuda tecrübeliydi attığı dikişe de güveniyordu 38-39ları rahat görcez çok sağlam bir dikiş attım sana demişti dediği gibi de oldu . Bende kendimi yormadan günlük yaşantıma geri döndüm sadece işe gitmedim (işim çok yorucu çünkü öğretmenim küçük çocuklarla tüm gün ayakta) onun dışında yemeğim kendim yaptım ufak ufak temizliklerimi yaptım çamaşırda astım dışarı da çıktım her şeyi yaptım sadece dah kontrollü kendimi fazla yormadan yapmaya çalıştım psikolojik olarak evet çok kolay bir süreç değil ama ne kadar sağlam psikoloji ile giderseniz size ve bebeğinize o kadar faydalı olur çünkü onlarda stresi hissediyorlar o yüzden güzel düşünün ve sürecinizi güzel şeyler düşünerek geçirin