Ruken1234 masallah okurkenkendimi buldum ama farkimiz ben ihmalkarlık sonucu yasadim bunu apandisit ameliyatı olmak zorundaydim teminat verildi birsey olmayacagina dair ertesi gun kadin dogum yerine beyin cerrahisi servisine yatirildim birkez bile gelmedi doktorum sancilarimin oldugunu defalarca iletmeme ragmen gaz sancisidir dendi 13 saat sanci cektim..ve gece 00.10 da 21+4 gunluk olan bebegim ellerime geldi kendim yatağımın kenarinda yaptim ama bebegim 45 dk yasayabildi....!!!