Crocus20 Ruken1234 çok merak ettim canım annem eşin filan yanında değilmiydi o an. Seni başka bir yere mi almışlardı? Bu arada allah analı babalı büyütsün hayırlı uğurlu olsun 🧿🥰
Ruken1234 Crocus20 doğum odasına alırken kimseyi bırakmıyorlar canım özel değildi normal odaya alınca izin veriyorlar.
Ruken1234 Hafizeipek saol teşekkürler ya sorma çok güzeldi ikinciyi bir daha zor düşünürüm gibi büyük konuşmak olmasın ama 😂😂😂 yırtıldım anam
Crocus20 Ruken1234 anladım canım. Ben hastane odasında oldu sandım. Seni doğumhaneye aldıktan sonra olmuş. Sağ salim olmuş ya önemli olanda bu allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰
Hafizeipek Ruken1234 zaten yirtilmasin diye kesiyolar ya canım. Benim arkadaşım da asansörde doğurdu özele 3500 TL verip kocası hala diyo tarlada doğursaydin da para çocuğa kalsaydı diye 😂😂😂😂😂
asminko345 Ruken1234 Ayyy Ben vazgeçtim 😂 Doğurmucam içimde kalsın oğlum 😃 Tek başına helal olsun yemin ederim 😄 Sağlıkla büyüt evladını ailenle kuzum benim gözün aydın 💋🙏
Ruken1234 asminko345 Bende aynını diyordum yumurta kapıya dayanınca mecbursun 😂 Allah yardım ediyor 🙏🏻
Ruken1234 Hafizeipek ooo maşallah benden de çalışkanmış yerinde olsaydım asansör parasını tek verirdim 😂😂
Ruken1234 [bilinmeyen] zayıf doğanlar daha çabuk toparlanıyor dedikleri doğruymuş dediğin gibi sağlıklı olsun da ❤️
hasancihatinannesi Hayirli olsun gozun aydin nişanindan ne kadar sonra sancin geldi acaba benimki hala gelmiyoda😢
Ruken1234 hasancihatinannesi sabah 11 de nişan geldi sancı gelmeden hastaneye gittim 3 cm açıklık varmış hissetmedim akşam 21:00 / 22:00 gibi sancılarım başladı dikkatli ol benim gibi bekleme hissetmiyor olabilirsin bence hastaneye gitmenden fayda var
Hafizeipek Ruken1234 ama onun 2. Doğumu yani senin ilk doğumda şaka gibi olmuş gerçekten 😂 kolay doğum olmuş ama büyüyünce anlatırsın oğluna ne kadar çılgın bir bebek olduğunu 😄
Hafizeipek Ruken1234 bir de diyolar ki nişan gelince hastaneye gitmeyin sancıları bekleyin 🙄 sen sanciyi beklesen ne olcakmış acaba 😄