Cansugomur Ruken1234 inşallah kuzum doktora göre 1cm acilmam varmış ama nst de ağrı çıkmıyor ben de ağrı baskı hissetmiyorum
Ruken1234 Cansugomur bence 4 haftayı da aşar okuduğum kadarıyla 1 cm le 4/5 haftaya kadar idare ediyorlar
Minnosum21 Ruken1234 ay sanki ben dogurmusum gibi rahatladim o ne kiz oyle şakadanak dogurdun allahim sen herkeze nasip et oyle kolay dogum 😂 ama tehlikeli olmus nasil seni tek birakmislar o an beklenmedik ters birseyde olabilirdi allah korusun
Ruken1234 Minnosum21 yazdığım gibi doktor 2 saate doğurursun dedi 😂😂 oda beklemiyordu bu kadar çabuk olmasını 😂
fitmom Ruken1234 bazı özel videolardaki gibi şok oldum vallahi böyle kolayca doğurmayı nasip etsin bize de Allahım 🙏🏻🤰🏻😇
Crocus20 Ruken1234 anladım canım. Ben hastane odasında oldu sandım. Seni doğumhaneye aldıktan sonra olmuş. Sağ salim olmuş ya önemli olanda bu allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰
Lisaveannesi Ruken1234 😆😆 ayyy maşallah inşallah herşeyiniz böyle çabucak kolayca olur darısı biz doğuracakların başına 😊💕
Ruken1234 Lisaveannesi aminnn kuzum Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun bir avazda kurtarsın 🙏🏻😍