Gulsah_09 Ölçümlerimle benim sıkıntı açlıktaydı tokluğu bi şekil sınıra yakın felan tutabiliyordum arada aşada biliyordum akşam azda yesem akşam yemeğinden sonra bir şey yemesemde açlığım yüksek çıkıyordu. 6 dozla başlamıştık o da yeterli gelmedi 3 haftadır 8 doz vuruluyorum mesela. Hafta ilerledikçe ihtiyaç artıyor diye düşünmekteyim.