Kizlar ben 50 gr şeker yuklemesi yaptirdim.ilk açlık şekeri :80 1. Saat ’de 151 çıktı sonra doktorum sadece açlık tokluk bakicaz dedi
Açlık :81 tokluk : 104 çıktı sadece biraz dikkat et dedi
Aklıma takılan şeker yuklemesi yuksek cikan herkes tekrar yaptirmis benimki neden yaptirmadı ?? Bilgisi olan lutfen cevap versin aklim buna cok takiliyor