Benim 24.haftada yapılan 50lik şeker yüklemesinde doğrudan en fazla olması gereken sınır 170 iken benim 220 çıkmıştı doktor diğerlerini yapmaya gerek görmedi doğrudan diyetisyene yönlendirdi. 5 gün bu diyeti uygula değerlerini şeker aleti ile sabah öğle akşam açlık tokluk ölç eğer açlık 90 ın çok üstü toklukta 140ın üstündeyse insülüne başlarız dedi. Ama Allah’a şükür diyet sadece yeterli oldu insilüne gerek duyulmadı. Şuan 36.haftadayız bazen diyorum her şeyde bir hayır var iyi ki gebelik şekerim çıkmış çünkü diyet sayesinde çok sağlıklı beslendim kendim doğru dürüst kilo almadım ama bebek gayette kilo aldı.